MUW Saatchi & Saatchi, Triad Advertising
Pilsner Urquell
Čas spojit síly
- Televize
- 1136
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Pilsner Urquell |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Armada Films, Nomad Films |
I letos se oficiální partner české hokejové reprezetace Pilsner Urquell drží konceptu Společně pro zlato. Kampaň klade důraz na sílu národa, který fandí společně. Poběží v televizi, digitálu, printu i outdooru až do konce šampionátu. „Spojujícím vizuálním prvkem integrované kampaně jsou Češi v národních barvách držící se kolem ramen podle ikonické fotografie z Nagana 1998. Fanoušci jsou během šampionátu pro tým důležití, a proto jsme jim dali hlavní prostor nejen na vizuálech,“ říká Luděk Baumruk, marketingový manažer značky Pilsner Urquell.
Součástí kampaně jsou i omluvné listy pro fanoušky, které podepsal i starší obchodní sládek Plzeňského Prazdroje Václav Berka. Fanoušci si je stáhnou na webu spolecneprozlato.cz, kde hokejistům můžou zanechat i motivační vzkazy. Ty nejlepší z nich pivovar vytiskne na trička a předá je hokejistům přímo v dějišti světového šampionátu.
Václav Berka v předstihu s hokejovými fandy a hokejisty uvařil várku piva, která se bude čepovat v hospodách v průběhu šampionátu. Pro fanoušky je připravena i soutěž. Fandové ze tří hospod, ze kterých bude v období šampionátu posláno na Instagram nejvíce fandících fotek s hashtagem #spolecneprozlato, čeká po turnaji návštěva hráčů národního týmu.
Televizní reklamu agentura MUW Saatchi & Saatchi ve spolupráci s produkcí Armada Films upravila pro letošek podle aktuálních míst dění šampionátu - francouzské Paříže a německého Kolína nad Rýnem. Agentura Triad Advertising ve spolupráci s produkcí Nomad Films připravila digitální video. Součástí digitální kampaně jsou i bannery a reakce na výsledky jednotlivých zápasů na sociálních sítích. Kromě toho probíhá kampaň i v tisku.
Komentáře