MUW Saatchi & Saatchi
Pilsner Urquell
Tajemství nezaměnitelné chuti
- Televize
- 2823
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Pilsner Urquell |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Armada Films |
Režisér | Roman Valent |
Pilsner Urquell přichází na začátku července s novou televizní kampaní zaměřenou "na vlastní kvality, které dávají plzeňskému pivu tuzemský i světový věhlas už od roku 1842". V novém televizním spotu představuje některé ze svých nejvýznamnějších sládků, kteří předávali po generace recepturu plzeňského piva svým následovníkům.
Nová reklama klade podle zástupců Plzeňského Prazdroje důraz i na původní postup výroby plzeňského piva, charakteristický například přímým plynovým ohřevem v měděných varních nádobách. Spot se záběry přímého ohřevu plamenem vznikal pod taktovkou režiséra Romana Valenta a produkční společnosti Armada Films. Reklamu natáčel štáb v průběhu dvou dní v prostorách ležáckých sklepů Plzeňského pivovaru a zahrál si v ní například i současný sládek Václav Berka mladší. Idea spotu je dílem agentury MUW Saatchi & Saatchi z Bratislavy.
„V jednom záběru, doslova v jednom zpomaleném okamžiku, můžeme zahlédnout vše, co projde hlavou těm, kteří ochutnají Pilsner Urquell a kteří znají historii plzeňského piva a metodu jeho výroby. Nic z toho by se dodnes nezachovalo bez práce našich sládků. Za všechny jsme v reklamě vzpomenuli alespoň některé,“ tvrdí Lukáš Novotný, brand manažer značky Pilsner Urquell.
Komentáře