upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Young & Rubicam

Pilsner Urquell
To nejlepší z nás

Klient Plzeňský Prazdroj
Značka Pilsner Urquell
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Boogie Films
Režisér Milan Balog
Art director Eugen Finkei
Creative director Dora Pružincová
Copywriter Jarek Kratochvíla
Kamera Jan Velický
Střih Marek Královský
Hudba Viliam Bereš
Produkce Michal Cejnar
Chief creative officer Tereza Svěráková
Account director Jakub Hereš

České pivo Pilsner Urquell rozšiřuje svoji komunikační platformu. Navazuje na předchozí komunikaci značky postavenou na tradici a historii a doplňuje ji o úspěch Pilsner Urquell a lidí, kteří žijí naplněný život. Novou strategii reprezentuje kampaň To nejlepší z nás, která odstartovala 4. června. Bude nasazena v Česku i na Slovensku po celý červen a červenec a bude podpořena rozpracovanými příběhy v digitálních kanálech, printu a také na venkovních nosičích. V červenci pak navážou nové formáty a další příběhy. 

"Záleží nám na tradici, která je předávána z generace na generaci – a chceme, aby Pilsner Urquell i v současnosti u spotřebitelů budil silné emoce. Proto dáváme naší komunikaci současný akcent. Vyzdvihli jsme příběhy lidí, kteří ve svém oboru něčeho dosáhli, ukazujeme jejich jedinečnost a odhodlání. To ostatně odráží náš vlastní příběh a trvalý závazek vyrábět pivo v nejvyšší kvalitě, které je oceňované po celém světě,“ uvedl marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie.

Příprava rozšířené strategie byla dokončena v únoru, kdy Pilsner Urquell vyhlásil tendr na její kreativní zpracování. Pro realizaci vybral agenturu Young & Rubicam Praha. Kampaň připravil kreativní tým pod vedením Terezy Svěrákové, Chief Creative Officer Y&R. Nový televizní spot režíroval Milan Balog, natáčel se v Česku tři dny, na sedmi lokalitách. Současně s natáčením spotu probíhalo focení vizuálů pro print a venkovní kampaň. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy