Young & Rubicam
Pilsner Urquell
To nejlepší z nás
- Online
- 938
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Pilsner Urquell |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Boogie Films |
Režisér | Milan Balog |
Art director | Eugen Finkei |
Creative director | Dora Pružincová |
Copywriter | Jarek Kratochvíla |
Kamera | Jan Velický |
Střih | Marek Královský |
Hudba | Viliam Bereš |
Produkce | Michal Cejnar |
Chief creative officer | Tereza Svěráková |
Account director | Jakub Hereš |
České pivo Pilsner Urquell rozšiřuje svoji komunikační platformu. Navazuje na předchozí komunikaci značky postavenou na tradici a historii a doplňuje ji o úspěch Pilsner Urquell a lidí, kteří žijí naplněný život. Novou strategii reprezentuje kampaň To nejlepší z nás, která odstartovala 4. června. Bude nasazena v Česku i na Slovensku po celý červen a červenec a bude podpořena rozpracovanými příběhy v digitálních kanálech, printu a také na venkovních nosičích. V červenci pak navážou nové formáty a další příběhy.
"Záleží nám na tradici, která je předávána z generace na generaci – a chceme, aby Pilsner Urquell i v současnosti u spotřebitelů budil silné emoce. Proto dáváme naší komunikaci současný akcent. Vyzdvihli jsme příběhy lidí, kteří ve svém oboru něčeho dosáhli, ukazujeme jejich jedinečnost a odhodlání. To ostatně odráží náš vlastní příběh a trvalý závazek vyrábět pivo v nejvyšší kvalitě, které je oceňované po celém světě,“ uvedl marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie.
Příprava rozšířené strategie byla dokončena v únoru, kdy Pilsner Urquell vyhlásil tendr na její kreativní zpracování. Pro realizaci vybral agenturu Young & Rubicam Praha. Kampaň připravil kreativní tým pod vedením Terezy Svěrákové, Chief Creative Officer Y&R. Nový televizní spot režíroval Milan Balog, natáčel se v Česku tři dny, na sedmi lokalitách. Současně s natáčením spotu probíhalo focení vizuálů pro print a venkovní kampaň.
Komentáře