MUW Saatchi & Saatchi
Pilsner Urquell
Ty pravé Vánoce
- Televize
- 4517
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Pilsner Urquell |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Boogie Films |
Režisér | Juraj Janiš |
Plzeňský Prazdroj spustil k 1. prosinci 2016 novou televizní kampaň značky Pilsner Urquell. Apeluje v ní na uchovávání rodinných tradic a rituálů. "Chceme lidem připomenout, o čem ve skutečnosti ty pravé Vánoce jsou. Vánoce jsou hlavně o tom, že lidé stráví čas se svými nejbližšími a investují svůj čas a energii do toho, aby jim udělali radost. My chceme všechny vybídnout k tomu, aby si tohle hýčkali, uchovávali v rodině a předávali i dalším generacím," tvrdí marketingový manažer značky Pilsner Urquell Luděk Baumruk.
Vánoční spot z dílny agentury MUW Saatchi & Saatchi z Bratislavy režíroval Juraj Janiš v produkci Boogie films, o jeho postprodukci se postarala společnost R. U. R. Postproduction. Reklamu natáčel štáb v průběhu dvou dní v centru Prahy, část se odehrála na vánočních trzích na Náměstí Republiky. Hudební doprovod tvoří píseň Petra Hapky Dívám se, dívám.
Komentáře