ADison
Pivovar Litovel
Líbejte se!
- Online
- 4113
Klient | Pivovar Litovel |
---|---|
Značka | Pivovar Litovel |
Obor | Alkoholické nápoje |
Web | http://www.libejtese.cz/ |
Letošní jarní kampaň Pivovaru Litovel navazuje na loňské uvedení pivního mixu Černého Citronu na trh. Váže se k 1. květnu a jejím ústředním tématem jsou prvomájové polibky. V první, nebrandované fázi kampaň využije hlavně online komunikaci, zvláště pak Facebook, YouTube a webovou stránku libejtese.cz, či billboardy a plakáty v metru.
Na webové stránce bude umístěna také aplikace Pošli Líbejtesebrief. Prostřednictvím ní se páry mohou vzájemně pozvat na pražskou Náplavku, kde teasing 1. května vyvrcholí v podobě promo akce.
„Cílem kampaně je omladit značku a zaměřit se i na jiné než tradiční zákazníky. Cílovou skupinou jsou v tomto případě lidé od 18 do 35 let v celé České republice,“ vysvětluje Markéta Václavková, vedoucí marketingu Pivovaru Litovel. „Jaro, a zvláště pak květen, patří mileneckým párům. Chceme zaujmout propojením Černého Citronu právě se svátkem zamilovaných. Místo tradiční rozkvetlé třesně však budeme lákat na líbání pod citronovníkem,“ nastínila Václavková. Kromě ochutnávek zdarma bude na místě živý koncert, DJ, bar, stolní fotbálek či pivní koktejly.
Druhá fáze kampaně potrvá do poloviny června. Na brandovaném webu cernycitron.cz poběží celostátní spotřebitelská soutěž. Kromě soutěže budou aktivity podpořeny také venkovní reklamou a propagačními materiály v místech prodeje.
Komentáře