Arkadia
Plavecké termální bazény Swim Spa
Celoroční koupání
- Venkovní
- 1160
| Klient | USSPA |
|---|---|
| Značka | Plavecké termální bazény Swim Spa |
| Obor | Nábytek, domácnost, kancelář |
| Fotograf/ka | Vladimír KIVA Novotný |
Jarní kampaň společnosti USSPA je zaměřena na plavecké termální bazény Swim Spa. Se sdělením 36 °C klidně chce oslovit zákazníky, kteří chtějí užívat zahradní bazén celoročně, nejen v létě. Sdělení na bigboardech je rozvedeno v printu a zejména ve výkonnostním online. Krátké spoty se objeví na YouTube, LED obrazovkách a také v televizi, kde bude USSPA sponzorem programu. Kampaň bude probíhat celoplošně v Česku.
Záměrem kampaně je navodit příjemnou atmosféru užívání si teplé vody. Dominantním prvkem vizuálu je podvodní snímek plavkyně, jehož autorem je fotograf Vladimír KIVA Novotný.



Komentáře