upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Arkadia

Plavecké termální bazény Swim Spa
Celoroční koupání

Celoroční koupání
Klient USSPA
Značka Plavecké termální bazény Swim Spa
Obor Nábytek, domácnost, kancelář
Fotograf/ka Vladimír KIVA Novotný

Jarní kampaň společnosti USSPA je zaměřena na plavecké termální bazény Swim Spa. Se sdělením 36 °C klidně chce oslovit zákazníky, kteří chtějí užívat zahradní bazén celoročně, nejen v létě. Sdělení na bigboardech je rozvedeno v printu a zejména ve výkonnostním online. Krátké spoty se objeví na YouTube, LED obrazovkách a také v televizi, kde bude USSPA sponzorem programu. Kampaň bude probíhat celoplošně v Česku.

Záměrem kampaně je navodit příjemnou atmosféru užívání si teplé vody. Dominantním prvkem vizuálu je podvodní snímek plavkyně, jehož autorem je fotograf Vladimír KIVA Novotný.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy