upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Plzeň 2015
Evropské hlavní město kultury

Evropské hlavní město kultury
Klient Plzeň 2015
Značka Plzeň 2015
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Grafika/ilustrace Petr Hanousek

Plzeň se jako Evropské hlavní město kultury prezentuje na venkovních nosičích, na internetu či v tisku. "Veškerou kampaň realizujeme bez agentur, vše realizujeme in-house, pouze s najatými freelancery na jednotlivé části a produkčními agenturami," sdělil ředitel marketingu a komunikace Radovan Auer. S ním jako marketingový manažer pracuje Jáchym Klimko. Klíčový vizuál na plakátech je dílem Petra Hanouska.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy