upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Plzeňské městské dopravní podniky
Máte Hromadu Důvodů

Klient Plzeňské městské dopravní podniky
Značka Plzeňské městské dopravní podniky
Obor Komerční služby veřejnosti

Plzeňské městské dopravní podniky spustily rozsáhlou kampaň Máte Hromadu Důvodů, kterou chtějí přesvědčit veřejnost o tom, že veřejná doprava je správná cesta. Kampaň bude Plzeňany provázet v různých formátech až do února roku 2016 a vysvětlovat, proč je dobré použít právě tramvaj nebo trolejbus namísto osobního auta. Mezi hlavní důvody řadí například to, že při ročním předplatné stojí veřejná doprava v Plzni jen 11 Kč denně, studentské jízdné za stejných podmínek dokonce údajně jen přes pět Kč denně, a že veřejná doprava v Plzni patří k nejkvalitnějším v Česku z hlediska ekologie, podílu nízkopodlažních vozidel nebo inovativních řešení v oblasti odbavení.

Základ kampaně tvoří obrázky a animované spoty kreslíře, ilustrátora a spisovatele Vojtěcha Juríka, používajícího pseudonym Vhrsti. Ten pro plzeňské dopravní podniky pracuje už deset let, v rámci aktuální kampaně ale vytvořil s týmem, s nímž před časem vyráběl večerníček Bílá paní na hlídání, pět animovaných propagačních filmů. Všechny postavy namluvil plzeňský herec a dabér Martin Stránský.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy