Inspiro Solutions
Plzeňský Prazdroj
Buď Prazdroj!
- Online
- 5030
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Plzeňský Prazdroj |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Nomad Films |
Režisér | Filip Racek |
Web | http://www.budprazdroj.cz/# |
Skuteční členové marketingového týmu Plzeňského Prazdroje včetně marketingového ředitele Granta McKenzieho vystupují spolu s bývalým desetibojařem a současným televizním moderátorem Romanem Šebrle v náborovém videu tohoto pivovaru, který se snaží přilákat další lidi do svého marketingu. Sdělení kampaně zní: Chceš být ten, o kom se mluví? Buď Prazdroj!
"Máme různorodé portfolio značek od pivních až po Frisco a Kingswood. Ročně vytvoříme několik původních digitálních kampaní a videí, televizních reklam, děláme si nadlinkovou i podlinkovou komunikaci, pořádáme pravidelně několik společenských akcí do roka, jako je Pilsner fest, sponzorujeme sportovní akce od hokeje a fotbalu až po cyklistické, běžecké amatérské závody a maratony, to jsou ohromné příležitosti vyzkoušet si u nás hodně věcí," tvrdí McKenzie.
Video, ve kterém vystupují skuteční členové marketingového týmu, se soustředí na "nejsilnější charakterovou vlastnost marketérů", kterou je jejich ego. "Cílem kampaně není rychle obsadit konkrétní pozice. Chceme ukázat rozmanitost práce a náš různorodý tým expertů. Také chceme vyvrátit dva mýty: že pivovarnictví je ryze mužská záležitost nebo že je marketing Plzeňského Prazdroje řízen z Plzně," doplňuje McKenzie.
Video spot odkazuje na microsite Buď Prazdroj, která má sloužit jako "komunikační hub" pro zájemce o práci v marketingovém týmu. Strategický koncept a web kampaně vytvořila agentura Inspiro ze skupiny Kindred Group, video režíroval Filip Racek v produkci Nomad Films. Kampaň poběží do konce listopadu na sociálních sítích, YouTube a v internetových vyhledávačích.
Komentáře