Vlastní tvorba
Axa
Výhody v regionech
- Venkovní
- 858
Klient | Axa |
---|---|
Značka | Axa |
Obor | Finanční služby |
Pojišťovna Axa spustila dvouměsíční komunikační kampaň, jejímiž hlavními tématy jsou podpora povinného ručení a rizikového životního pojištění. Kampaň využívá vizuály, které doplňují "personifikované" informace o výhodách a benefitech pojištění Axa v jednotlivých regionech. Kampaň využívá venkovní formáty a poběží v Česku i na Slovensku do konce listopadu 2017.
Kreativa byla vytvořena interně a využívá venkovní formáty - zejména standardní billboardy, ale i menší formáty jako citylighty. Umístěny jsou ve městech i v sítích čerpacích stanic MOL. Dalším nosičem sdělení budou obrandované autobusy městské a příměstské hromadné dopravy. Celá kampaň je z vizuálního hlediska nová a využívá řadu prvků nové korporátní identity Axa.
První vizuál přitom podporuje prodej povinného ručení, které patří mezi pilíře neživotního pojištění Axa. "Povinné ručení je produkt citlivý na cenu, takže i proto budou příslušné vizuály umístěny zejména v regionech, v nichž chceme oslovit nové klienty," upřesnil zaměření kampaně Oskar Sekereš, marketingový ředitel skupiny Axa pro Česko a Slovensko.
Druhý vizuál - viz výše - se zaměřuje na rizikové životní pojištění, které patří mezi klíčové pojistné produkty Axa. "Připravili jsme zcela novou komunikaci zaměřenou na klienty, potenciální klienty, ale i naši vlastní distribuční síť. Zdůrazňujeme a podporujeme silné stránky našeho produktu včetně profilace Axa jako specialisty a odborníka na takzvaná velká rizika, konkrétně dlouhodobou pracovní neschopnost a invaliditu," doplnil Sekereš.
Komentáře