upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Axa
Výhody v regionech

Výhody v regionech
Klient Axa
Značka Axa
Obor Finanční služby

Pojišťovna Axa spustila dvouměsíční komunikační kampaň, jejímiž hlavními tématy jsou podpora povinného ručení a rizikového životního pojištění. Kampaň využívá vizuály, které doplňují "personifikované" informace o výhodách a benefitech pojištění Axa v jednotlivých regionech. Kampaň využívá venkovní formáty a poběží v Česku i na Slovensku do konce listopadu 2017.

Kreativa byla vytvořena interně a využívá venkovní formáty - zejména standardní billboardy, ale i menší formáty jako citylighty. Umístěny jsou ve městech i v sítích čerpacích stanic MOL. Dalším nosičem sdělení budou obrandované autobusy městské a příměstské hromadné dopravy. Celá kampaň je z vizuálního hlediska nová a využívá řadu prvků nové korporátní identity Axa.

První vizuál přitom podporuje prodej povinného ručení, které patří mezi pilíře neživotního pojištění Axa. "Povinné ručení je produkt citlivý na cenu, takže i proto budou příslušné vizuály umístěny zejména v regionech, v nichž chceme oslovit nové klienty," upřesnil zaměření kampaně Oskar Sekereš, marketingový ředitel skupiny Axa pro Česko a Slovensko.

Druhý vizuál - viz výše - se zaměřuje na rizikové životní pojištění, které patří mezi klíčové pojistné produkty Axa. "Připravili jsme zcela novou komunikaci zaměřenou na klienty, potenciální klienty, ale i naši vlastní distribuční síť. Zdůrazňujeme a podporujeme silné stránky našeho produktu včetně profilace Axa jako specialisty a odborníka na takzvaná velká rizika, konkrétně dlouhodobou pracovní neschopnost a invaliditu," doplnil Sekereš.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy