Boomerang Communication
Pojišťovna České spořitelny
Tátoman vs. doktor Mléčňák
- Televize
- 1112
Klient | Pojišťovna České spořitelny |
---|---|
Značka | Pojišťovna České spořitelny |
Obor | Finanční služby |
Pojišťovna České spořitelny spustila marketingovou kampaň na Flexi životní pojištění. Její součástí je nový televizní spot, ve kterém pomocí konceptu Táta je hrdina ukazuje dětské vnímání rodičů. Kampaň zároveň komunikuje konkrétní produktový benefit – výplatu dvojnásobku při vážné nemoci způsobené klíštětem. Nadlinková kampaň poběží od 3. dubna až do 27. května 2018 v televizi a na internetu. Doplní ji PR nástroje v tisku a on-line médiích. Koncept i exekuci kampaně připravila Pojišťovna České spořitelny ve spolupráci s agenturou Boomerang Communication.
"Nový televizní spot Tátoman vs. doktor Mléčňák je pojatý formou domácího videa. Kluk obsadil do svého filmu nepřemožitelného tátu a jako zápornou postavu (doktora Mléčňáka) tříletou sestru. Koncept ‚Táta je hrdina‘ se nám loni osvědčil, takže i tentokrát může táta v očích syna zvládnout cokoliv. A pokud ne, je tu Flexi – pro jistotu. Novou exekuci s minulým televizním spotem spojuje i použití perspektivy," uvedla ke kampani Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny.
Komentáře