upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Dark Side

Poradna pro občanství, občanská a lidská práva
Věk se neříká! / Jaroslav Plesl

Klient Poradna pro občanství, občanská a lidská práva
Značka Poradna pro občanství, občanská a lidská práva
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Režisér Dan Svátek
Web http://www.veksenerika.cz/

Prototyp "podnikatele" z raných 90. let ve fialovém saku a se zlatým řetězem kolem krku sjednává po telefonu nábor nového dealera aut. Jeho svérázný slovník plný výrazů z tehdejšího podsvětí končí poznámkou: "A doufám, že nejste žádnej páprda. Kolik je vám let?" Tak začíná spot uvádějící novou kampaň proti diskriminaci z důvodu věku při zaměstnávání. Kampaň spustila v úterý 25. května nezisková organizace Poradna pro občanství, občanská a lidská práva.

Na realizaci si poradna vybrala v tendru komunikační agenturu Dark Side. Ta vytvořila web s manifestem celého projektu, jehož prostřednictvím se mohou firmy přidat se k dobrovolnému závazku zaměstnávat všechny věkové skupiny. Manifest zatím podpořily kromě Dark Side ještě společnosti Jobs.cz, Zásilkovna.cz a C2C Solution Group. Dalším partnerem projektu se stala Česká televize, na jejíchž obrazovkách poběží v úvodu zmíněný televizní spot, nasazený pro bono. Kampaň se navíc objeví v tramvajích ve velkých městech a samozřejmě na internetu. 

Spot natočil režisér Dan Svátek v produkci Dark Side, hlavní roli obskurního podnikavce ztvárnil herec Jaroslav Plesl (nejde o šéfredaktora Mladá fronta Dnes, je to shoda jmen). Kampaň poběží několik měsíců. "Jako měřitelný cíl jsme si dali právě to, kolik firem se k naší myšlence připojí a bude veřejně deklarovat, že nebude požadovat údaje o věku v profesních životopisech a že vytvoří na svém pracovišti takové prostředí, aby tam nemohlo docházet k přímé ani k nepřímé diskriminaci podle věku," přiblížil ředitel Dark Side Tomáš Jindříšek.

Součástí projektu je také konference Věk se neříká! Age Management v praxi, která proběhne 11. června v Impact Hubu Praha. Vstup na konferenci je zdarma.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy