upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

Post Bellum
Werichova vila

Klient Post Bellum
Značka Post Bellum
Obor Různé
Account manager Kateřina Šimberská
Web http://www.postbellum.cz/

Nezisková organizace Post Bellum uvádí kampaň, jež má za cíl motivovat ke hlasování v anketě o budoucnosti Werichovy vily. Hlasující ovlivní rozhodování o tom, kdo se stane budoucím nájemcem vily.

Klíčové sdělení kampaně „Nenechte zmizet příběh Jana Wericha a tisíců dalších“ odkazuje na hlavní záměr organizace Post Bellum v případě jejího vítězství - vybudovat prostor, kde by bylo uchováno více než 3 000 příběhů pamětníků dvacátého století, včetně těch o Voskovci, Werichovi a Osvobozeném divadle.

Hlavními protagonisty kampaně jsou političtí vězni, spisovatelé a účastníci holocaustu. Patří mezi ně například bývalý předseda českého PEN klubu Jiří Stránský či správce Muzea třetího odboje v Příbrami František Hromádka.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy