Creative Brand
Poštovní spořitelna
Poštovní půjčka
- Televize
- 4314
Klient | ČSOB |
---|---|
Značka | Poštovní spořitelna |
Obor | Finanční služby |
Web | https://www.postovnisporitelna.cz/ |
Skupina ČSOB spouští od dubna nový komunikační koncept své značky Poštovní spořitelna, jejímiž maskoty se nově stávají poštovní skřítci. „Každý poštovní skřítek reprezentuje některý z bankovních produktů. Například Radostín pomůže s výhodnou půjčkou, Kalkulín s investicemi a Jistín s pojištěním. Zpracování kombinuje reálný svět s 3D animací,“ prohlašuje ředitelka marketingové komunikace ČSOB Renata Němcová Pixová. Nová komunikace má zdůrazňovat hodnoty jako dostupnost, jednoduchost, přátelskost, důvěryhodnost a férovost. „S dnešní pozicí spořitelny jsme spokojeni, ale chtěli jsme zvýšit její atraktivitu a posílit povědomí o jejích přednostech. Proto jsme se rozhodli vytvořit nový nezaměnitelný svět,“ zdůvodňuje uvedení nového konceptu Tomáš Jaroš, výkonný ředitel ČSOB pro design a marketing. Všechny půjčky Poštovní spořitelny mají od nynějška přívlastek Poštovní.
První kampaň v novém konceptu je zaměřena právě na půjčky a vévodí jí už zmíněný skřítek Radostín. Její moto zní Poštovní půjčka – nejdostupnější půjčka, která tu kdy byla. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Creative Brand.
Od 11. dubna do 8. května poběží třicetivteřinový televizní spot, na který naváže ve dnech 9. až 29. května sponzorský vzkaz. Kampaň dále běží na internetu a na venkovních plochách včetně CLV. Počítá i s podporou v místě prodeje jak na pobočkách České pošty, tak na finančních centrech a rovněž s využitím většiny vlastních komunikačních kanálů – od webu po bankomaty. Pro komunikaci nové Poštovní půjčky vznikla i microsite, kde si lze sjednat půjčku online.
Komentáře