Creative Brand
Poštovní spořitelna
Skřítci tančí
- Televize
- 2387
| Klient | ČSOB |
|---|---|
| Značka | Poštovní spořitelna |
| Obor | Finanční služby |
| Režisér | Daniel Bird |
| Web | https://www.postovnisporitelna.cz/postovni-ucet/ |
Sedm červených skřítků doprovází komunikaci Poštovního účtu, nového produktu Poštovní spořitelny. Pro kampaň Poštovní spořitelna využívá kombinaci televizních spotů na stanicích skupiny Nova (od 1. května do 18. června), online a citylightů ve větších městech. Skřítci jsou k vidění také na pobočkách pošt a ve finančních centrech.
V konceptu každý ze skřítků představuje jinou produktovou řadu, Poštovní účet reprezentuje postavička Šikulína. Kampaň má kromě akvizice Poštovního účtu za cíl také pomoci dalšímu budování značky Poštovní spořitelny.
Spot vzniknul v agentuře Creative Brand a natočil jej režisér Daniel Bird, skřítky vytváří studio PFX. "Televizní spot se natáčel dva dny a podílel se na něm tým 75 lidí. U animací a na finálním střihu pak tvůrci strávili u počítače 650 hodin," přibližuje Renata Němcová Pixová, ředitelka komunikace a marketingu ČSOB a Poštovní spořitelny.


Komentáře