Vlastní tvorba
Potravinářská komora ČR
Věštkyně / Valerie Zawadská
- Online
- 3741
Klient | Potravinářská komora ČR |
---|---|
Značka | Potravinářská komora ČR |
Obor | Potraviny |
Režisér | Pavel Kopp, Jan Chramosta |
„Cítím obrovskou auru z toho masa, vidím, že to bylo opravdu pořádné prase...“ Potravinářská komora ČR dnes představila nové spoty, které jsou součástí jejích tří aktuálních edukativních kampaní. Kampaně nesou názvy Poznej původ masa - pouze čerstvé je kvalitní, dále Přírodní sýry - základ zdravé výživy a konečně Nakupujeme regionálně. Zahrnují především online komunikaci, dále tiskovou inzerci, outdoorovou reklamu a propagaci v letácích a na místě prodeje.
Součástí kampaní jsou i dvě nové série reklamních spotů. V jedné z nich vystupuje věštkyně Gertruda v podání herečky Valerie Zawadské, která odhaluje lokální původ a čerstvost regionálních výrobků, druhá ukazuje kuchaře (Martin Škoda), chválícího lokální produkty. Kampaně poběží do konce roku. První inzeráty se objevily koncem října, spoty propagující lokální původ masa se objevují na internetu od 10. prosince. Potravinářská komora je připravila vlastními silami za pomoci externistů. Spoty režírovali Jan Chramosta a Pavel Kopp, za kamerou se postupně vystřídali v rámci celé kampaně Aleš Lněnička, Martin Šec a Ondřej Herold, scénografkou byla ve všech případech Kateřina Kroupová.
"Jsem přesvědčen, že komora se musí zaměřit na podporu a propagaci českých lokálních kvalitních potravin. Všechny projekty hradíme ze svých prostředků za přispění ministerstva zemědělství," uvedl prezident Potravinářské komory ČR Miroslav Toman.
"Původně jsme chtěli výrazně intenzivnější propagaci toho, co jsou skutečně české výrobky, proto jsme v reklamě chtěli propagovat i dvě naše loga Česká potravina a Česká cechovní norma. Ministerstvo zemědělství, které projekt spolufinancuje, si to ale nepřálo s odkazem na pravidla Evropské unie," uvedl ředitel pro programování a strategii Potravinářské komory ČR Miroslav Koberna. "Spotřebitel na druhé straně musí z označení poznat, co je skutečně český původ. Víme například o problému, kdy obchodní řetězec prodával jako český výrobek prokazatelně polské maso, ale nebylo to nijak postižitelné, protože maso bylo baleno v Česku. Za zmínku ale stojí arogantní chování ředitele tohoto řetězce, která jasně ukazuje, proč potřebujeme, aby obchodní řetězce byly regulovány, aby byl spotřebitel poučený, a pokud je podváděn, aby se ozval a nenechal si to pro sebe," dodal Koberna.
Partnery kampaně propagující české maso se staly potravinářské firmy Zeman maso - uzeniny, Múúú Maso uzeniny Písek a obchodní řetězec Billa, druhou kampaň zaměřenou na přírodní sýry podporují mlékárenská firma Madeta a zemědělsko-potravinářská firma Interlacto a třetí, podporující regionální prodej, opět Billa a dále Agrární komora ČR.
Komentáře