Visibility
Pražský spolek ochránců zvířat
Chcipohlazení.cz
- Online
- 4306
Klient | Pražský spolek ochránců zvířat |
---|---|
Značka | Pražský spolek ochránců zvířat |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Web | http://chcipohlazeni.cz/ |
Nová sociální síť na seznamování Tinder posloužila pro neziskovou online kampaň Chcipohlazení.cz Pražského spolku ochránců zvířat. Kampaň připravila digitální agentura Visibility, která ji realizovala tak, že mezi profily mileniálů stojících o seznámení propašovala medailonky opuštěných koček z útulku nebo hlodavců osmáků.
"Pražský spolek ochránců zvířat disponuje 300 kočkami, které touží po společnosti a pohlazení. A na jakém místě najdete nejvyšší koncentraci lidí se stejným zájmem? Na seznamce," vysvětluje managing partner Visibility Vojtěch Foukal.
Tinder je podle něj aktuálně celosvětově nejpopulárnější sítí, kde se seznamují mladí lidé, globálně má 80 milionů uživatelů. "V Česku už se počet uživatelů udává v řádu statisíců. Pětaosmdesáti procentů uživatelům Tinderu je mezi 18 a 34 lety a nacházejí se v životní fázi, kdy jsou zpravidla zajištěni, ale chybí jim něčí přítomnost a blízkost. Zkrátka ideální doba pořídit si kočku nebo osmáka degu," tvrdí vedoucí projektu, šéfka sociálních médií Lenka Kotvová z Visibility.
Zvířata se "prezentují" jako "uživatelé či uživatelky se zájmy typu šlofíček na gauči, milují ryby a v láskyplném objetí přímo vrní blahem". Na propojeném Instagramu mají fotky koček a mezi zájmy stránky Whiskas, Bydlím u své kočky nebo muzikál Cats. Na každé fotce je se zvířetem i člověk, aby nebylo hned patrné, čí profil je. V této roli vystupují zaměstnanci Visibility, například PPC specialista, social media manažerka, account manažerka, ale i Kotvová s Foukalem.
Kampaň odstartovala 4. října na Světový den zvířat. "Začátkem října náš útulek i depozita tradičně praskají ve švech. Kapacity nestačí a příjem nalezenců jasně převažuje výdej," uvádí předsedkyně spolku Hana Janišová.
Digitální aktivace Chcipohlazení.cz doplňuje aktuální, zejména outdoorovou komunikační kampaň spolku Kočka – láska v každém věku.
Komentáře