upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

NeoOgilvy

Preciosa Lightning
Explore crystal brilliance

Explore crystal brilliance
Klient Preciosa
Značka Preciosa Lightning
Obor Komerční služby veřejnosti

Výrobce křišťálového skla Preciosa spustil online kampaň na podporu značky své divize vyrábějící lustry Preciosa Lighting. Cílem první části kampaně je navnadit turisty i odbornou veřejnost k návštěvě nově otevřené prodejny v pražské Rytířské ulici. Kampaň vytvořila agentura Neo@Ogilvy Czech, která má na starosti nejen exekutivu, ale také poradenství od komunikačního konceptu po vyladění konverzní cesty.

"Kampaň není zaměřena pouze na český trh. Chceme oslovit také zahraniční turisty, kteří se chystají do Prahy," tvrdí výkonný ředitel agentury Petr Struna. Kromě klasických online kanálů, jako jsou vyhledávače a bannery, má kampaň pracovat především s projekty připravenými na míru produktu. Konkrétně má jít o partnerství s portály zaměřenými na luxusní design či autorské články, mimo jiné ve spolupráci s mezinárodním cestovním portálem na světě TripAdvisor nebo prostřednictvím webu expats.cz.

Na první vlnu, která cílí na české i zahraniční návštěvníky Prahy, naváže na jaře komunikace směrem k odborné veřejnosti. Postupně se kampaň rozšíří také na mimoevropské trhy, na kterých značka Preciosa Lighting působí.

"Dosud jsme se primárně zaměřovali na komunikaci jenom v rámci sociálních sítí. Uvědomujeme si ale, že dnešní byznys potřebuje být přítomen v online prostředí naplno i v rámci výkonnostních kampaní," říká Stanislav Kadlec, odpovědný za marketing celé skupiny Preciosa.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy