upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Prima Max
Zábava, kterou si nenecháte ujít

Klient FTV Prima
Značka Prima Max
Obor Média, vydavatelství, marketing

Televize Prima spouští kampaň na svůj pátý kanál Prima Max. Ten začne vysílat 20. listopadu. Inzeráty, jež jsou od 2. listopadu vidět v denním tisku (mimo jiné E15), vycházejí z grafické podoby loga chystané stanice. To vzniklo inhouse. První vlna inzerátů logo neukazovala. Kampaň ale poběží ve třech vlnách. Prima si ji připravila sama ve spolupráci s audiovizuálním studiem Department, které má na starosti kreativu televizních značek skupiny Prima.

„Kreativně zde pracujeme s písmenem A, které je transformováno do symbolu šipky. Pozadí je stejně jako u loga ve výrazné červené barvě,“ řekl marketingový ředitel Primy Aleš Pýcha. První vlna kampaně odstartovala třemi vizuály, na kterých jsou jednoduchá hesla na červeném pozadí: Akce / Zábava / Napětí. „Další fáze kampaně vypukne v polovině listopadu a následně vyvrcholí v den spuštění kanálu, tedy 20. listopadu, kdy budeme poutat na vlajkový film večera – Vlk z Wall Street,“ doplnil Pýcha. Kampaň poběží na televizních stanicích Primy, v rádiích a na internetu. Doplní ji vizuály v outdooru a tištěných médiích, Prima se chce zaměřit také na netradiční využití běžných reklamních formátů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy