Vlastní tvorba
Prima Max
Zábava, kterou si nenecháte ujít
- Tisk
- 3481
Klient | FTV Prima |
---|---|
Značka | Prima Max |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Televize Prima spouští kampaň na svůj pátý kanál Prima Max. Ten začne vysílat 20. listopadu. Inzeráty, jež jsou od 2. listopadu vidět v denním tisku (mimo jiné E15), vycházejí z grafické podoby loga chystané stanice. To vzniklo inhouse. První vlna inzerátů logo neukazovala. Kampaň ale poběží ve třech vlnách. Prima si ji připravila sama ve spolupráci s audiovizuálním studiem Department, které má na starosti kreativu televizních značek skupiny Prima.
„Kreativně zde pracujeme s písmenem A, které je transformováno do symbolu šipky. Pozadí je stejně jako u loga ve výrazné červené barvě,“ řekl marketingový ředitel Primy Aleš Pýcha. První vlna kampaně odstartovala třemi vizuály, na kterých jsou jednoduchá hesla na červeném pozadí: Akce / Zábava / Napětí. „Další fáze kampaně vypukne v polovině listopadu a následně vyvrcholí v den spuštění kanálu, tedy 20. listopadu, kdy budeme poutat na vlajkový film večera – Vlk z Wall Street,“ doplnil Pýcha. Kampaň poběží na televizních stanicích Primy, v rádiích a na internetu. Doplní ji vizuály v outdooru a tištěných médiích, Prima se chce zaměřit také na netradiční využití běžných reklamních formátů.
Komentáře