upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Prima Zoom
Prima Zoom - tematické bloky / Jan Pirk, Miroslav Bobek, Lenka Klicperová

Klient FTV Prima
Značka Prima Zoom
Obor Média, vydavatelství, marketing

Kardiochirurg Jan Pirk, ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek a novinářka, fotografka a šéfredaktorka časopisu Lidé a Země Lenka Klicperová se stali hlavními protagonisty nové kampaně televizního tematického kanálu Prima Zoom provozovatele FTV Prima. Každý propaguje „svůj“ tematický blok, jimiž jsou Zázraky vědy a techniky, Fascinující příroda a Cestovatelé a dobrodruzi. Podle marketingového ředitele FTV Prima Aleše Pýchy jde o první velkou kampaň kanálu Prima Zoom od jeho spuštění v roce 2013. "Kampaň se primárně zaměřuje na obecnou propagaci pondělních, středečních či nedělních tematických bloků, sekundárně na premiéry konkrétních dokumentů," upřesňuje Pýcha.

Kampaň běží od poloviny října do konce roku v televizi, v tisku, na internetu, v rádiu a na prémiových outdoorových plochách po celém Česku. V televizi jsou nasazeny čtyři spoty, z nichž tři jsou postaveny na zmíněných osobnostech a jeden tvoří kompilát. Prima připravila v souladu se svou dlouhodobou strategií celou propagaci vlastními silami.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy