upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Gorila marketing

Primalex
I stěny mají uši

I stěny mají uši
Klient Primalex
Značka Primalex
Obor Nábytek, domácnost, kancelář

Na jaře, které je tradičně spojené s modernizací domácností a proto je jedno z nejdůležitějších období pro kategorii interiérových barev, připravila společnost Primalex kampaň na podporu svých produktů z řad Fortissimo a Inspiro. Jedná se o tzv. ready-made barevné odstíny a tomu odpovídá i propagace: každý zákazník získá při nákupu ve vybraných prodejnách zipová sluchátka v pěti barevných odstínech jako dárek. Kampaň se objeví na celé paletě POS materiálů a probíhá v Česku a na Slovensku.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy