Gorila marketing
Primalex
Mobilní aplikace
- Online
- 853
Značka nátěrových hmot Primalex společnosti PPG Deco Czech spustila vlastní mobilní aplikaci, která umožňuje volit barvu pro nátěr kdekoli v uživatelově okolí. Pokud pomocí fotoaparátu v chytrém zařízení zaměří aplikaci na barvu, která ho zaujala, aplikace obratem určí díky zabudovanému NCS vzorníku barevný kód. Ten pak zákazník sdělí prodavači v tónovacím centru. Aplikace také umí spočítat velikost stěn, na něž se bude malovat, a v případě více zdí je posčítat. S novým marketingovým nástrojem přišla agentura Gorila marketing. "Vyšli jsme z insightu, se kterým se setkal asi každý, kdo kdy maloval. A to, kolik barvy mám koupit? Na obalech barev je vždy uvedena vydatnost, tedy na jak velkou plochu balení vystačí. Ale jak je ta vaše zeď velká?" popisuje vznik aplikace agentura. K první funkci přibyly později další, například už zmíněná funkce identifikace barev, která umožňuje splnit například požadavek: „Chtěla bych mít na zdi barvu potahů z tvého jaguáru."
Komentáře