Inspiro Solutions
Primeros
Chci Primeros
- Online
- 2400
Klient | Primeros |
---|---|
Značka | Primeros |
Obor | Osobní hygiena |
Výrobce kondomů Primeros spustil kampaň na Tinderu, která probíhala ve dvou fázích. První tvořila mikrokampaň na podporu propagace v rámci festivalu Hip Hop Kemp, kde byly kondomy návštěvníkům zdarma k dispozici. Odstartovala 17. srpna a s geolokačním cílením do jednotek kilometrů nasbíral profil ChciPrimeros za necelé dva dny přes 50 spojení. Současně pomohl přilákat ke stánku s novými balíčky Primeros desítky návštěvníků.
Druhou fází kampaně byla třítýdenní podpora soutěže na Instagramu o designové dárkové balíčky kondomů. Mechanika soutěže byla krok po kroku vysvětlena přímo v profilových fotografiích profilu. Stačilo nahrát fotku s hashtagem #chciprimeros.
"Jestli je tu nějaká sociální síť plná sexu a randění, je to Tinder. Proto na něm nechceme chybět. Nápad na konkrétní kampaň pak vznikl ve spolupráci s Nikolou Foktovou, kreativní ředitelkou agentury Inspiro Solutions. Spolu s ní jsme se shodli, že i prezentace produktu může lidi na Tinderu bavit, když je autentická, funguje s insightem uživatelů a na nic si nehraje," uvedl Roman Kocián, ředitel a majitel Primeros.
Komentáře