upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Lovebrand, Vlastní tvorba

Annonce
Pro jednoho odpad, pro druhého poklad

Pro jednoho odpad, pro druhého poklad
Klient Annonce
Značka Annonce
Obor Média, vydavatelství, marketing

Inzertní společnost Annonce představila první srpnový víkend na pražském Střeleckém ostrově v rámci Dyzajn market Festivalu svou novou letní kampaň s názvem Pro jednoho odpad, pro druhého poklad. Kampaň poběží celý srpen a jejím cílem je podle výkonné ředitelky inzertního webu a novin Annonce Lenky Černé "dát druhou šanci starším kusům nábytku a proměnit je z odpadu na originální designové kousky zdobící domácnost". Celou kampaň včetně online podpory připravil interní tým Annonce ve spolupráci s agenturou Lovebrand.

Na Dyzajn market Festivalu si návštěvníci mohli prohlédnout vizuál renovovaného křesla přímo z bytu Lenky Černé, který podle ní prošel v nedávné době "kompletní proměnou". "Můj byt bude sloužit jako malá ukázka možné proměny domova. Pro zájemce máme dále připravenou i speciální webovou stránku, kde najdou další inspiraci díky článkům a užitečným radám odborníků, jak si pořídit první kousek nábytku na předělání," uzavírá Černá.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy