Lovebrand, Vlastní tvorba
Annonce
Pro jednoho odpad, pro druhého poklad
- Online
- 1215
Klient | Annonce |
---|---|
Značka | Annonce |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Inzertní společnost Annonce představila první srpnový víkend na pražském Střeleckém ostrově v rámci Dyzajn market Festivalu svou novou letní kampaň s názvem Pro jednoho odpad, pro druhého poklad. Kampaň poběží celý srpen a jejím cílem je podle výkonné ředitelky inzertního webu a novin Annonce Lenky Černé "dát druhou šanci starším kusům nábytku a proměnit je z odpadu na originální designové kousky zdobící domácnost". Celou kampaň včetně online podpory připravil interní tým Annonce ve spolupráci s agenturou Lovebrand.
Na Dyzajn market Festivalu si návštěvníci mohli prohlédnout vizuál renovovaného křesla přímo z bytu Lenky Černé, který podle ní prošel v nedávné době "kompletní proměnou". "Můj byt bude sloužit jako malá ukázka možné proměny domova. Pro zájemce máme dále připravenou i speciální webovou stránku, kde najdou další inspiraci díky článkům a užitečným radám odborníků, jak si pořídit první kousek nábytku na předělání," uzavírá Černá.
Komentáře