upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Kaspen/Jung von Matt

Makro Cash & Carry
Pro všechny, kteří chtějí do kotle

Pro všechny, kteří chtějí do kotle
Klient Makro Cash & Carry
Značka Makro Cash & Carry
Obor Maloobchod, obchodní řetězce
Web http://www.makro.cz/aktualni-nabidka/hokej

Síť velkoobchodů Makro Cash & Carry zahájila se začátkem března komunikační kampaň spojenou s Mistrovstvím světa v ledním hokeji. Kampaň využívá toho, že se sportovní událost odehrává v České republice a cílí tak zejména na hokejové fanoušky.

V rámci kampaně mohou zákazníci soutěžit o VIP lístky na zápasy – velkoobchod celkově rozdá okolo stovky vstupenek. Hokejové téma se objeví i ve všech komunikačních kanálech. Například nákupní košíky dostanou vlastní dresy v národních barvách. Na webu se soutěži věnuje samostatná sekce stránek Makra, téma bude komunikováno také na sociálních sítích. Během šampionátu se navíc Makro zaměří na hokejový sortiment pro fanoušky. Kampaň potrvá až do konce mistrovství a jejím cílem je posílit emocionální aspekt značky.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy