Lowe Praha
Procházka
Redesign řetězce
- Venkovní
- 2657
Klient | Agrofert |
---|---|
Značka | Procházka |
Obor | Potraviny |
Agentura Lowe Praha vyhrála výběrové řízení vypsané společností Agrofert na redesign a novou corporate identity společnosti PMU CZ. Jedná se o společnost ze skupiny Agrofert, která provozuje řetězec prodejen maso-uzeniny pod názvem Procházka umístěných v prodejnách Penny, Lidl a Kaufland. Agentura bude mít na starosti vývoj nového loga, celkový grafický design a spolupracuje i na vývoji nového celkového positioningu značky na trhu.
Agentura rovněž vyhrála následné výběrové řízení na celkový redesign prodejen. „Těší nás, že jsme jako reklamní agentura dokázali uspět i na poli, které bývá spíše doménou specializovaných architektonických či designových studií – na poli designu retailových obchodů,“ prohlásil Martin Lochmann, ředitel Lowe Praha.
Komentáře