Digital Brain
Proděti.cz
Co si přejí děti na Vánoce?
- Televize
- 2227
Klient | Mall Group |
---|---|
Mediální agentura | PHD |
Značka | Proděti.cz |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Forleaf |
E-shop s dětskými potřebami Proděti.cz spustil svou první televizní reklamu, která běží od 1. listopadu do 18. prosince v televizích skupiny Prima. Televizní spoty jsou součástí vánoční kampaně, jež se objeví i v tištěných médiích, v rádiu, na sociálních sítích a formou bannerové reklamy. Kampaň vytvořila agentura Digital Brain, spoty vznikly v produkci Forleaf. Plánování a nákup médií měla na starost mediální agentura PHD.
Spoty budou v rámci cobrandingu a spolupráce s prodejci propagovat nabízené značky Pampers, Traumeland, BabyGO, Olpran a Hasbro. V rámci podpory na sociálních sítích chce Prodeti.cz využít i své facebookové stránky s téměř 70.000 fanoušky.
Proděti.cz očekává spolu se slovenskou lokalizací e-shopu Bambino.sk za letošní rok tržby ve výši přibližně čtvrt miliardy korun. Oba e-shopy patří pod Mall Group investiční skupiny Rockaway.
Komentáře