upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

BlueTo

Prodigio
Kávovar místo zastávky

Kávovar místo zastávky
Klient Nespresso
Mediální agentura JCDecaux, ZenithOptimedia, EuroAWK
Značka Prodigio
Obor Spotřební elektronika pro domácnost

Výrobce instantní kávy Nespresso proměnil několik tramvajových zastávek v Praze a v Brně v makety svého nového "inteligentního kávovaru" Prodigio, propojeného s chytrými telefony. Makety mají jednak navodit atmosféru prostředí Nespresso Boutiques, jednak nabídnout cestujícím možnost wifi připojení, jehož prostřednictvím se lze zúčastnit soutěže o tento kávovar. Soutěž spočívá v zodpovězení několika otázek a poběží do 28. dubna 2016.

Nespresso použila při venkovní instalaci technologii transparentního LCD monitoru, zobrazujícího animaci plnění šálku kávou. Animaci doprovázejí autentické zvuky kávovaru Nespresso při přípravě kávy, od vložení kapsle po plnění šálku kávou. Upravené tramvajové zastávky se v Brně nacházejí na Náměstí Svobody v blízkosti Nespresso Boutique a v Praze kousek od Náměstí Republiky v ulici Na Poříčí za obchodním domem Palladium.

Maketu kávovaru zrealizovala pro Nespresso mediální agentura ZenithOptimedia ve spolupráci s poskytovateli městského mobiliáře a reklamních ploch JCDecaux a EuroAWK a s agenturou BlueTo, věnující se audiovizuální interaktivní reklamě s využitím technologie Bluetooth, která zajišťuje zasílání multimediálních zpráv na mobilní zařízení jako mobilní telefon, PDA nebo notebook.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy