Aetna
Profizoo
Až pod čumák
- Online
- 3267
Klient | Profizoo |
---|---|
Značka | Profizoo |
Obor | Různé |
Chovatelský e-shop Profizoo spouští novou komunikační kampaň, jejímiž průvodci jsou žirafy, gorily, surikaty nebo tučňáci – divoká zvířata, která těm domácím "závidí nabídku laskomin a zvířecích doplňků, jež jsou neustále k mání". Kreativní koncept připravila brněnská agentura Aetna.
Ta v uplynulém roce nejprve navrhla novou podobu packagingu vlastních produktových řad Profidog či Proficat. "Snažili jsme se je odlišit od konkurence, která sází zejména na strakaté barvy, jež baví děti. My jsme použili kombinaci tmavěmodré a světlemodré barvy, vycházející z logotypu Profizoo a úhlopříčné pruhy, jež navzájem propojí produktové řady," říká account manažer Aetny Filip Šťastný.
Letos by se měla odlišit komunikace celé značky. Proměnila se vizuální podoba bannerové reklamy, stejně jako produktové reklamy v kamenných prodejnách. Od ledna navíc startuje také televizní kampaň, jejímiž průvodci budou cizokrajná zvířata. "V pet byznysu je přepejskováno a překočičkováno. Proto jsme chtěli naopak kontrast se světem, v němž si zvířata musejí svoji potravu ulovit sami. Inspirovali jsme se také samotným názvem firmy, který slibuje zákazníkům kus zoologické zahrady," doplňuje Michal Rožek z kreativního týmu Aetny.
Komentáře