upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Proudly
Žij na plný úvazek

Klient Proudly
Značka Proudly
Obor Různé
Fotograf/ka Andrea Sovová
Kamera Diana Karská

Online kariérní showroom Proudly si ke svým druhým narozeninám nadělil novou reklamní kampaň s názvem Žij na plný úvazek, kterou spustil na začátku listopadu. Kreativní koncept i samotnou produkci připravovali v Proudly in-house. "V kampani chceme oslovit především mladou generaci a inspirovat je k tomu, aby si našli práci, která je baví a dává jim smysl – aby žili na plný úvazek. Těší nás, že se do naší komunikace zapojili báječní ambasadoři, kteří na plný úvazek už žijí a moc jim děkujem za spolupráci. Věříme, že tím inspirují mnoho dalších a mohou tak změnit nejen jejich přístup k práci, ale i k celému svému životu,“ uvedl ke kampani Jan Klusoň, CEO a zakladatel Proudly.

Do kampaně se zapojily známé osobnosti jako Libor Podmol (závodník FMX a vítěz X-Games), Kateřina Vacková (CEO a zakladatelka Loono), Petra Voráčková (travel bloggerka Restlesschild), Michael Beran (vícemistr světa v BMX) a mnoho dalších. Za kameru se postavila Diana Karská.

Kampaň využívá především online media s důrazem na Facebook, Instagram a YouTube. Celá komunikace je doplněna i o fotografie aktérů z produkce Andrei Sovové, které se využívají na Facebooku a Instagramu, především pak Instastories, kde si člověk může postupně nasbírat všechny aktéry kampaně. Na blogu Proudly se v průběhu kampaně objeví rozhovory se všemi ambasadory. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy