Soulmates
Puma
#díkyRoso / Tomáš Rosický
- Venkovní
- 968
Klient | Puma |
---|---|
Značka | Puma |
Obor | Oblečení, móda |
Agentura Soulmates připravila pro německou sportovní značku Puma integrovanou kampaň oslavující jednoho z nejlepších českých fotbalistů Tomáše Rosického. Ten se o víkendu velkolepě rozloučil s profesionální hráčskou kariérou na pražské Letné, kam dorazili jeho bývalí spoluhráči z londýnského Arsenalu, Dortmundu, České reprezentace a domácí Sparty.
"Puma spolupracuje s Tomášem Rosickým už od roku 2009, a proto jsme mu za to chtěli originálním způsobem poděkovat a zároveň mu veřejně vzdát hold za jeho nezapomenutelné výkony a velmi úspěšnou fotbalovou kariéru. Věřím, že se nám to kampaní #díkyRoso podařilo,” uvedla Zuzana Křivánková, trade marketing manager společnosti Puma pro Česko a Slovensko.
Kampaň se kromě sociálních sítí Puma objevila necelé dva týdny před utkáním na citylightech a dalších venkovních formátech v centru Prahy, v rámci guerilla marketingu i na chodnících. Dále také jako instalace v OC Arkády Pankrác, kde vznikla síť slávy s dresy Tomáše Rosického a hesly vystihujícími důležité okamžiky jeho kariéry. Na stejná hesla mohli lidé narazit večer před utkáním v rámci guerilla videomappingu, který probíhal ve vybraných lokalitách hlavního města.
"Rosický sice získal v zahraničí označení „Malý Mozart“, my jsme ale v kampani akcentovali českou přezdívku „Rosa“, která je našim fanouškům bližší a více rezonuje," vysvětlil Tomáš Hodboď, tvůrce konceptu a strategie kampaně, působící v Soulmates. Hlavní sdělení zakomponované do hashtagu tak začali fanoušci spontánně využívat na sociálních sítích před i během rozlučkového utkání. O kreativní zpracování se v rámci agentury postarali design director Charlie Isslander a lead designer Jaromír Květoň.
Komentáře