upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Soulmates

Puma
#díkyRoso / Tomáš Rosický

#díkyRoso / Tomáš Rosický
Klient Puma
Značka Puma
Obor Oblečení, móda

Agentura Soulmates připravila pro německou sportovní značku Puma integrovanou kampaň oslavující jednoho z nejlepších českých fotbalistů Tomáše Rosického. Ten se o víkendu velkolepě rozloučil s profesionální hráčskou kariérou na pražské Letné, kam dorazili jeho bývalí spoluhráči z londýnského Arsenalu, Dortmundu, České reprezentace a domácí Sparty.

"Puma spolupracuje s Tomášem Rosickým už od roku 2009, a proto jsme mu za to chtěli originálním způsobem poděkovat a zároveň mu veřejně vzdát hold za jeho nezapomenutelné výkony a velmi úspěšnou fotbalovou kariéru. Věřím, že se nám to kampaní #díkyRoso podařilo,” uvedla Zuzana Křivánková, trade marketing manager společnosti Puma pro Česko a Slovensko.

Kampaň se kromě sociálních sítí Puma objevila necelé dva týdny před utkáním na citylightech a dalších venkovních formátech v centru Prahy, v rámci guerilla marketingu i na chodnících. Dále také jako instalace v OC Arkády Pankrác, kde vznikla síť slávy s dresy Tomáše Rosického a hesly vystihujícími důležité okamžiky jeho kariéry. Na stejná hesla mohli lidé narazit večer před utkáním v rámci guerilla videomappingu, který probíhal ve vybraných lokalitách hlavního města.

"Rosický sice získal v zahraničí označení „Malý Mozart“, my jsme ale v kampani akcentovali českou přezdívku „Rosa“, která je našim fanouškům bližší a více rezonuje," vysvětlil Tomáš Hodboď, tvůrce konceptu a strategie kampaně, působící v Soulmates. Hlavní sdělení zakomponované do hashtagu tak začali fanoušci spontánně využívat na sociálních sítích před i během rozlučkového utkání. O kreativní zpracování se v rámci agentury postarali design director Charlie Isslander a lead designer Jaromír Květoň.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy