upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Loosers

Purina Pro Plan
Pro Plan Optidigest

Klient Nestlé
Mediální agentura ZenithOptimedia
Značka Purina Pro Plan
Obor Zdravotní péče, OTC

Agentura Loosers připravila ucelený komunikační koncept pro značku Purina Pro Plan, zaměřený na to, že špatné zažívání často ovlivňuje kvalitu života psů i jejich majitelů a že na to pomáhá produkt od Puriny. Pro březnovou kampaň se pracuje s třemi spoty šířenými přes YouTube, Stream.cz a Prima Play, doplněnými o obsah na Facebooku a o bannery. Na březnovou fázi kampaně naváže v průběhu roku další mediální komunikace.

Spoty natáčeli Loosers v únoru v Praze, snažili se o lehký vtip a nadhled při zachování odbornosti a kredibility brandu. “Psí zažívání je poměrně citlivé téma, které ale jednou za čas řeší téměř každý psí chovatel. My jsme tuto skupinu chtěli oslovit ne úplně konzervativní formou," podotkla v k výběru agentury brand manažerka Purina Pro Plan Jarmila Vařeková.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy