Loosers
Purina Pro Plan
Pro Plan Optidigest
- Online
- 1494
Klient | Nestlé |
---|---|
Mediální agentura | ZenithOptimedia |
Značka | Purina Pro Plan |
Obor | Zdravotní péče, OTC |
Agentura Loosers připravila ucelený komunikační koncept pro značku Purina Pro Plan, zaměřený na to, že špatné zažívání často ovlivňuje kvalitu života psů i jejich majitelů a že na to pomáhá produkt od Puriny. Pro březnovou kampaň se pracuje s třemi spoty šířenými přes YouTube, Stream.cz a Prima Play, doplněnými o obsah na Facebooku a o bannery. Na březnovou fázi kampaně naváže v průběhu roku další mediální komunikace.
Spoty natáčeli Loosers v únoru v Praze, snažili se o lehký vtip a nadhled při zachování odbornosti a kredibility brandu. “Psí zažívání je poměrně citlivé téma, které ale jednou za čas řeší téměř každý psí chovatel. My jsme tuto skupinu chtěli oslovit ne úplně konzervativní formou," podotkla v k výběru agentury brand manažerka Purina Pro Plan Jarmila Vařeková.
Komentáře