Ad-Sound
PVZP
Pojištění pro cizince
- Online
- 2791
Klient | Pojišťovna VZP |
---|---|
Značka | PVZP |
Obor | Finanční služby |
Produkce | Ad-Sound |
Režisér | Jan Macháček |
Dceřiná společnost Všeobecné zdravotní pojišťovny, Pojišťovna VZP, spustila na sociálních sítích kampaň propagující pojištění pro cizince žijící v Česku. Právě na ně se totiž specializuje. Kampaň poběží do března. Její základ tvoří internetový spot, který režíroval Jan Macháček. Celou kampaň včetně produkce spotu připravila agentura Ad-Sound z Hradce Králové. Pojišťovnu agenturu oslovila na základě předchozí spolupráce.
"Na Facebooku jsme vytipovali zhruba 400.000 až 500.000 lidí, kteří mluví jiným než českým jazykem, ale žijí v Česku. Kromě toho chceme posílit nasazení spotu i na YouTube a připravujeme se k jeho spuštění na sociální síti Vkontakte.com, která je velmi progresivní v Rusku, abychom podchytili i lidi, co přišli do Česka například z Ruska nebo z Ukrajiny," řekl Médiáři Tomáš Tuček, specialista online marketingu Ad-Sound. Kampaň by měla mít podle jeho slov i virální efekt.
Komentáře