Boomerang Communication
Radegast
Pod ledem
- Televize
- 943
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Radegast |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Armada Films |
Režisér | Alexei Tylevich |
Art director | Lukáš Jalovecký |
Postprodukce | RUR |
Nový televizní spot značky Radegast symbolickým způsobem zachycuje, co se odehrává v hlavě hokejisty po srážce s protivníkem. Reklamní kampaň rozvíjí motto značky Život je hořký. Bohudík. a zároveň využívá faktu, že Radegast je hlavním partnerem a oficiálním pivem české hokejové extraligy. Poběží od 12. března v hlavních televizních stanicích.
Kreativní koncept a scénář reklamního spotu vytvořila agentura Boomerang Communication pod vedením kreativního týmu Lukáše Jaloveckého. Režie se ujal americký režisér Alexei Tylevich. Třídenní natáčení nejen na ledě, ale především pod vodou, produkčně zajistila společnost Armada Films. O vizuální post-produkci se postaralo studio RUR.
Komentáře