Concept One
Radegast
Příběh bojovníka
- Online
- 1142
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Radegast |
Obor | Alkoholické nápoje |
Web | http://www.radegastkmen.cz/ |
Pivní značka Radegast z portfolia Plzeňského Prazdroje spouští novou kampaň, připomínající partnerství Radegastu s hokejovou Tisport extraligou. „Fanoušci hodnotí hokejisty za jejich výkony na ledě, ale jen málokdo ví, jaké za nimi stojí příběhy. To bychom právě rádi změnili," tvrdí marketingový manažer značky Radegast Marek Dvořák. V rámci kampaně proto vznikají videomedailonky hráčů, z nichž jako první vypráví v pilotním projektu svůj příběh hráč Jiří Vašíček (Mountfield Hradec Králové), vítěz statistiky Radegast index v minulé sezóně.
Jako další aktivita by měla následovat takzvaná Výzva hokejových bojovníků. Vítězové Radegast indexu z minulé sezóny vyzvou na speciálním webu fanoušky, aby si zkusili, jaké to je být v kůži hokejisty. Také fanoušci budou vytvářet videa se svými výkony. „Motivace pro fanouška je jasná, možnost osobně se setkat s hráčem a zkusit si přípravu přímo na ledě,“ říká Dvořák.
V rámci kampaně byla na startu sezóny v prodeji také speciální edice plechovek vyobrazující loňské lídry Radegast indexu motty, která charakterizují jejich styl hry.
Komentáře