Rust, Symbio Digital
Radegast
#horkavolba
- Online
- 2711
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Mediální agentura | MEC Czech |
Značka | Radegast |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Jan Pažin, Marek Štolún, Tereza Sochorová, Lenka Štěpánová a další |
Režisér | Václav Krbůšek |
Creative director | Martin Svetlík |
Copywriter | Václav Kuba |
Grafika/ilustrace | Tomáš Klíma, Jakub Siegel, Radim Zeifart |
Account manager | Petr Šupolík |
Social media | Social media strategist: Tomáš Hrábek |
Web | https://www.radegast.cz/ |
Integrovanou kampaň odstartovala pivní značka Radegast z portfolia Plzeňského Prazdroje. Kromě televizního spotu a out-of-home komunikace v ní hraje roli i digitální aktivace. Jejím klíčovým slovem je #horkavolba. Kreativní koncept pro offline připravila agentura Rust, digitální část kampaně má na starost agentura Symbio. Cílem digitální komunikace je oslovit nové spotřebitele, kterými jsou mladší dospělí lidé v regionech, jež nejsou pro značku tradiční. To jsou pro Radegast zejména některé části Čech.
„Kampaní chceme představit pivařům hlavní hodnoty značky a vyzdvihnout specifickou hořkou chuť našeho piva. Reklama bude úspěšná, pokud osloví chlapy mimo domácí region natolik, že zváží #horkouvolbu a vyzkouší, jak pivo z nošovického pivovaru Radegast chutná,“ tvrdí marketingový manažer značky Radegast Marek Dvořák.
Kampaň běží na Stream.cz a YouTube.cz. Hlavním kanálem ale zůstává vlastní profil Radegastu na Facebooku. „Kampaň využívá větší počet videií s různou stopáží, která jsou přizpůsobena digitálnímu a mobilnímu prostředí. Hlavní video pro online zaujme způsobem vyprávění pozpátku,“ popisuje Petr Šupolík z agentury Symbio, která spolupracuje se značkou Radegast od letošního dubna. Nový spot běží i v celoplošných televizích, a kampaň navíc počítá s out-of-home plochami.
Komentáře