Vlastní tvorba
Radio Classic
Klidně
- Tisk
- 1624
Klient | Voice of Prague |
---|---|
Značka | Radio Classic |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Pražské rádio Classic Praha, zaměřené na vážnou hudbu a spadající do portfolia společnosti Voice of Prague zahájilo podzimní komunikační kampaň s názvem Klidně. Jejíé zpracování představuje čistý list papíru. „Klasická hudba působí stejně čistě jako nepopsaný papír. V kombinaci se slovem ‚klidně‘, pod nímž si člověk může představit hned několik různých významů, vyjadřuje podle nás všechno, co naše rádio posluchačům nabízí,“ říká programová ředitelka rádia Classic Praha Martina Klausová.
Netradiční vizuál se během září objevil v tištěných médiích. Klíčovým sdělením nové kampaně je hlavně zdůraznění klidu z hudby. „Chtěli jsme stvořit protipól uspěchané doby, která se podepisuje nejen na marketingová sdělení, ale především na kulturu a muziku napříč žánry,“ tvrdí Klausová.
Aktuální kampaň navazuje na loňskou podzimní komunikaci rádia, které dominoval portrét hudebního skladatele Antonína Dvořáka se sluchátky v uších. Vizuál se zaměřoval především na mladší generaci posluchačů a podotýkal, že klasická hudba není jen pro starší ročníky. „Novým vizuálem chceme mimo jiné podtrhnout fakt, že míň je víc a prázdný list toho často dokáže vyjádřit víc než desítky slov,“ dodává programová ředitelka Classic Praha.
Společnost Voice of Prague vznikla na podzim roku 2013 a je majitelem společností 4S Production a RKR, jež jsou provozovateli a držiteli vysílacích licencí rádií Expres FM a Classic Praha. Majiteli Voice of Prague jsou Petr Stuchlík, jeden ze zakladatelů finančně-poradenské společnosti Fincentrum, a David Šimoník. Výkonným ředitelem obou rádií je Pierre Beneš.
Komentáře