Leo Burnett
Rádio Impuls
Dny dobrých skutků
- Tisk
- 2391
| Klient | Londa |
|---|---|
| Značka | Rádio Impuls |
| Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
| Creative director | Martin Pasecký, Richard Kolbe |
| Art director | Matěj Chmelař |
| Account manager | Dagmar Mikšíková, Zuzana Kukačková |
Dlouhodobě nejposlouchanější rádio v Česku bude v září opět inspirovat své posluchače ke konání dobrých skutků, prostřednictvím druhé vlny image kampaně od Leo Burnett.
Hlavním mottem kampaně rádia, která letos probíhá ve dvou vlnách - dubnové a nynější zářijové - je „Každý den dobrý skutek s Rádiem Impuls“. Komunikace na bigboardech a v printu představuje drobné dobré skutky, které lze vykonat každý den. Po dobu trvání kampaně se Impuls každodenně věnuje inspirování posluchačů ve svém vysílání a přináší jim nápady a náměty na dobré skutky. Stejně jako v dubnu bude i v září každý den na Impuls věnován jednomu konkrétnímu dobrému skutku.
Vizuální styl kampaně navazuje na minulou vlnu, tentokrát byl ovšem zvolen treatment v podobě reálně nafoceného street artu.






Komentáře