upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

Rádio Impuls
Dny dobrých skutků

Dny dobrých skutků
Klient Londa
Značka Rádio Impuls
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Creative director Martin Pasecký, Richard Kolbe
Art director Matěj Chmelař
Account manager Dagmar Mikšíková, Zuzana Kukačková

Dlouhodobě nejposlouchanější rádio v Česku bude v září opět inspirovat své posluchače ke konání dobrých skutků, prostřednictvím druhé vlny image kampaně od Leo Burnett. 

Hlavním mottem kampaně rádia, která letos probíhá ve dvou vlnách - dubnové a nynější zářijové - je „Každý den dobrý skutek s Rádiem Impuls“. Komunikace na bigboardech a v printu představuje drobné dobré skutky, které lze vykonat každý den. Po dobu trvání kampaně se Impuls každodenně věnuje inspirování posluchačů ve svém vysílání a přináší jim nápady a náměty na dobré skutky. Stejně jako v dubnu bude i v září každý den na Impuls věnován jednomu konkrétnímu dobrému skutku.

Vizuální styl kampaně navazuje na minulou vlnu, tentokrát byl ovšem zvolen treatment v podobě reálně nafoceného street artu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy