Leo Burnett
Rádio Impuls
Doprava 007
- Venkovní
- 4218
| Klient | Londa |
|---|---|
| Značka | Rádio Impuls |
| Obor | Média, vydavatelství, marketing |
| Creative director | Martin Pasecký, Richard Kolbe |
| Art director | Otakar Čihák |
| Copywriter | Adam Cirok |
| Account manager | Dagmar Mikšíková, Zuzana Kukačková |
Nejposlouchanější tuzemská stanice Rádio Impuls se v podzimní kampani zaměřilo opět na dopravní zpravodajství, nazvané Doprava 007. Po loňské kampani zaměřené na nábor Agentů, posluchačů z terénu, přichází s kampaní zaměřenou na dopravní zpravodajství obecně. Cílem je zdůraznit hlavní výhody dopravního zpravodajství Impulsu – rychlost, bezpečnost a pohodu za volantem.
„Prostřednictvím symboliky tablet proti zácpě tak komunikujeme rychlost, pomocí krabičky prezervativů bezpečnost a krém proti vráskám a deodorant symbolizují bezstarostnou jízdu bez stresu,“ přibližuje vrchní kreativec Leo Burnett Richard Kolbe.
Aby produkty byly i vizuálně přímo propojené s rádiovým vysíláním, jsou použité 3D modely produktů obohacené o prvky a elementy, které lze běžně najít právě na rádiovém přístroji (anténa, reproduktory a podobně).





Komentáře