upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

Rádio Impuls
Doprava 007

Doprava 007
Klient Londa
Značka Rádio Impuls
Obor Média, vydavatelství, marketing
Creative director Martin Pasecký, Richard Kolbe
Art director Otakar Čihák
Copywriter Adam Cirok
Account manager Dagmar Mikšíková, Zuzana Kukačková

Nejposlouchanější tuzemská stanice Rádio Impuls se v podzimní kampani zaměřilo opět na dopravní zpravodajství, nazvané Doprava 007. Po loňské kampani zaměřené na nábor Agentů, posluchačů z terénu, přichází s kampaní zaměřenou na dopravní zpravodajství obecně. Cílem je zdůraznit hlavní výhody dopravního zpravodajství Impulsu – rychlost, bezpečnost a pohodu za volantem. 

„Prostřednictvím symboliky tablet proti zácpě tak komunikujeme rychlost, pomocí krabičky prezervativů bezpečnost a krém proti vráskám a deodorant symbolizují bezstarostnou jízdu bez stresu,“ přibližuje vrchní kreativec Leo Burnett Richard Kolbe.

Aby produkty byly i vizuálně přímo propojené s rádiovým vysíláním, jsou použité 3D modely produktů obohacené o prvky a elementy, které lze běžně najít právě na rádiovém přístroji (anténa, reproduktory a podobně).

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy