upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

Rádio Impuls
Hledáme lidi s dobrým srdcem

Klient Londa
Značka Rádio Impuls
Obor Média, vydavatelství, marketing
Creative director Richard Kolbe, Martin Pasecký

Nejposlouchanější tuzemské rádio Impuls navazuje novým projektem Hledáme lidi s dobrým srdcem na aktivitu Pošli to dál. Cílem nového projektu je ocenit ty, kteří dlouhodobě, nezištně, ve svém volném čase dělají něco pro své okolí nebo komunitu, ve které žijí. Komunikační kampaň k projektu je rozdělena do dvou fází – první fáze je akviziční a vyzývá k přihlášení „lidí s dobrým srdcem“ do projektu. Druhá fáze komunikace bude věnována už konkrétním osobám a jejich příběhům.

Leo Burnett vytvořila vlastní kreativní identitu založenou na vizuálním stylu papírové animace. Právě na té a na tradičních animačních postupech je postaven image spot režírovaný duem Wolfberg, její prvky využívají i statická média v kampani.

„Klasická ikona srdíčka je používána velmi často a v různých kontextech. Rozhodli jsme se s klientem použít originálnější formu, a sice anatomický tvar. A protože jsme nechtěli mít kus krvavého masa jako klíčový vizuál, společně s Wolfbergy jsme jej vytvořili z papírových růžiček,“ vysvětluje kreativní šéf agentury Richard Kolbe.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy