Leo Burnett
Rádio Impuls
Hledáme lidi s dobrým srdcem
- Televize
- 3160
Klient | Londa |
---|---|
Značka | Rádio Impuls |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Creative director | Richard Kolbe, Martin Pasecký |
Nejposlouchanější tuzemské rádio Impuls navazuje novým projektem Hledáme lidi s dobrým srdcem na aktivitu Pošli to dál. Cílem nového projektu je ocenit ty, kteří dlouhodobě, nezištně, ve svém volném čase dělají něco pro své okolí nebo komunitu, ve které žijí. Komunikační kampaň k projektu je rozdělena do dvou fází – první fáze je akviziční a vyzývá k přihlášení „lidí s dobrým srdcem“ do projektu. Druhá fáze komunikace bude věnována už konkrétním osobám a jejich příběhům.
Leo Burnett vytvořila vlastní kreativní identitu založenou na vizuálním stylu papírové animace. Právě na té a na tradičních animačních postupech je postaven image spot režírovaný duem Wolfberg, její prvky využívají i statická média v kampani.
„Klasická ikona srdíčka je používána velmi často a v různých kontextech. Rozhodli jsme se s klientem použít originálnější formu, a sice anatomický tvar. A protože jsme nechtěli mít kus krvavého masa jako klíčový vizuál, společně s Wolfbergy jsme jej vytvořili z papírových růžiček,“ vysvětluje kreativní šéf agentury Richard Kolbe.
Komentáře