upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

Rádio Impuls
Velké věci

Klient Londa
Značka Rádio Impuls
Obor Média, vydavatelství, marketing
Creative director Richard Kolbe
Copywriter Jakub Mach, Jana Julínková
Account manager Zuzana Kukačková

Nejposlouchanější české rádio se začátkem května představilo svou novou celoroční image kampaň. Jejími hrdiny jsou třícentimetrové postavičky vytvořené a rozpohybované kombinací klasické animace a technologie trojrozměrného tisku. Základem kreativního komunikačního konceptu od Leo Burnett je myšlenka, že žádný problém není příliš velký, když se dá dohromady víc lidí.

„Tradiční způsob stop animace narazil na své limity. Figurky o velikosti kolem tří centimetrů už nedokáží hýbat údy. Animátorské sdružení Kreus ale přišlo s unikátním řešením. Místo rozhýbávání ručiček a nožiček všechny postavičky vytiskli na 3D tiskárně ve všech fázích pohybu. Každý z „herců“ pak prošel rukama výtvarníků, kteří je ručně barvili. Jedna figurka trvala hodinu a půl! Při 25 snímcích do vteřiny si dokážete představit, kolik figurek bylo potřeba na dvacetisekundový spot,“ popsal kreativní šéf agentury Richard Kolbe.

Základ kampaně tvoří statická média (billboardy, tisk) a televizní spoty. Jejími ústředními motivy se stal úklid odpadků z dětského pískoviště a stavba ptačího krmítka. Kampaň probíhá také na internetu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy