Leo Burnett
Rádio Impuls
Velké věci
- Televize
- 4565
Klient | Londa |
---|---|
Značka | Rádio Impuls |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Creative director | Richard Kolbe |
Copywriter | Jakub Mach, Jana Julínková |
Account manager | Zuzana Kukačková |
Nejposlouchanější české rádio se začátkem května představilo svou novou celoroční image kampaň. Jejími hrdiny jsou třícentimetrové postavičky vytvořené a rozpohybované kombinací klasické animace a technologie trojrozměrného tisku. Základem kreativního komunikačního konceptu od Leo Burnett je myšlenka, že žádný problém není příliš velký, když se dá dohromady víc lidí.
„Tradiční způsob stop animace narazil na své limity. Figurky o velikosti kolem tří centimetrů už nedokáží hýbat údy. Animátorské sdružení Kreus ale přišlo s unikátním řešením. Místo rozhýbávání ručiček a nožiček všechny postavičky vytiskli na 3D tiskárně ve všech fázích pohybu. Každý z „herců“ pak prošel rukama výtvarníků, kteří je ručně barvili. Jedna figurka trvala hodinu a půl! Při 25 snímcích do vteřiny si dokážete představit, kolik figurek bylo potřeba na dvacetisekundový spot,“ popsal kreativní šéf agentury Richard Kolbe.
Základ kampaně tvoří statická média (billboardy, tisk) a televizní spoty. Jejími ústředními motivy se stal úklid odpadků z dětského pískoviště a stavba ptačího krmítka. Kampaň probíhá také na internetu.
Komentáře