upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Rádio Zet
Ekonomika od A do Zet

Ekonomika od A do Zet
Klient Lagardere
Značka Rádio Zet
Obor Média, vydavatelství, marketing

Marketingová kampaň projektu Zet rozhlasové skupiny Lagardere, spuštěná v listopadu, představuje pilíře značky Zet – ekonomiku, společnost, vědu a kulturu. Objeví se v tisku, na internetu a v podobě rádiových spotů – kromě mainstreamových médií zahrnuje mediamix i silnou B2B složku a média zaměřená na sociodemografické skupiny A a B, v jejichž oslovení Zet vyniká.

„Každému z pilířů značky Zet je věnována samostatná exekuce, která upozorňuje na nějaký zajímavý aktuální fenomén. Představujeme Zet jako médium, které se nebojí mluveného slova ani kontroverzních témat, které dokáže jít do hloubky a současně vybírá z přemíry informací, které nás obklopují, to důležité,“ říká Pavel Renčín, marketingový ředitel Lagardère Active ČR.

Programový blok nazvaný Studio Zet je vysílán na rádiu BBC denně mezi 8. a 11. a 13. a 16. hodinou, obsah webu Zet.cz má stejně jako vysílání rádia zpravodajsko-informační charakter a jeho cílem je přinést čtenářům rychlý přehled ze světa byznysu, vědy, kultury a společnosti.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy