Leo Burnett
Raiffeisen stavební spořitelna
Změňte bydlení, změňte život
- Televize
- 1122
Klient | Raiffeisen stavební spořitelna |
---|---|
Značka | Raiffeisen stavební spořitelna |
Obor | Finanční služby |
Režisér | Bernhard Landen |
Raiffeisen stavební spořitelna zahájila 21. srpna kampaň Změňte bydlení, změňte život. Na podzim bude hlavním komunikačním kanálem televize (Nova a Prima), dále pak internet a tištěná média. Cílem kampaně je zvýšení povědomí o značce a motivace lidí ke změně jejich stávajícího bydlení, ať už k pořízení vlastního bydlení či rekonstrukci.
Na tvorbě kampaně spolupracovala agentura Leo Burnett, režie se ujal Bernhard Landen. Natáčení probíhalo dva dny, na pražském Žižkově, v Klánovicích a jejich okolí. Vznikly tři třicetisekundové příběhy, které jsou vždy rozdělené na dvě části – před a po. Do médií budou nasazovány postupně.
"Nechceme, aby se lidé spokojili s mnohdy nevyhovujícími podmínkami pro bydlení. Způsobů, jak si domov upravit, a díky tomu žít pohodlněji a spokojeněji, je spousta. Někdy stačí i menší změna a rozdíl ihned pozná celá rodina. Novou kampaní cílíme na všechny generace, protože věříme, že téma ‚změny k lepšímu‘ je aktuální pro všechny," uvedl Lukáš Kopecký, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny.
Komentáře