upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

Raiffeisen stavební spořitelna
Změňte bydlení, změňte život

Klient Raiffeisen stavební spořitelna
Značka Raiffeisen stavební spořitelna
Obor Finanční služby
Režisér Bernhard Landen

Raiffeisen stavební spořitelna zahájila 21. srpna kampaň Změňte bydlení, změňte život. Na podzim bude hlavním komunikačním kanálem televize (Nova a Prima), dále pak internet a tištěná média. Cílem kampaně je zvýšení povědomí o značce a motivace lidí ke změně jejich stávajícího bydlení, ať už k pořízení vlastního bydlení či rekonstrukci.

Na tvorbě kampaně spolupracovala agentura Leo Burnett, režie se ujal Bernhard Landen. Natáčení probíhalo dva dny, na pražském Žižkově, v Klánovicích a jejich okolí. Vznikly tři třicetisekundové příběhy, které jsou vždy rozdělené na dvě části – před a po. Do médií budou nasazovány postupně.

"Nechceme, aby se lidé spokojili s mnohdy nevyhovujícími podmínkami pro bydlení. Způsobů, jak si domov upravit, a díky tomu žít pohodlněji a spokojeněji, je spousta. Někdy stačí i menší změna a rozdíl ihned pozná celá rodina. Novou kampaní cílíme na všechny generace, protože věříme, že téma ‚změny k lepšímu‘ je aktuální pro všechny," uvedl Lukáš Kopecký, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy