Elite Solutions
Raiffeisenbank
Mistrovství světa v hokeji 2015
- Online
- 2900
Klient | Raiffeisenbank |
---|---|
Značka | Raiffeisenbank |
Obor | Finanční služby |
Web | http://www.rbhokej.cz/ |
Raiffeisenbank jako jeden ze sponzorů hokejového mistrovství světa 2015 v České republice spojuje se šampionátem nadlinkovou i podlinkovou komunikaci své image i produktových novinek.
Prostřednictvím speciální microsite a s ní spojené mobilní aplikace a stránky na Facebooku rozdá až 200 lístků na zápasy. Komentovat turnaj bude také na svém Twitteru. Online fáze kampaně tak bude nejviditelnější. Na microsite se bude moci o vstupenky soutěžit od 20. do 30. dubna. Princip soutěže spočívá v hledání puků ve virtuální hokejové šatně. Od 16. dubna bude ke stažení mobilní aplikace pro Android a iOS a kdo si ji stáhne, dostane jeden nalezený puk do soutěže "zdarma". Web po dobu turnaje nabídne také tabulky s výsledky, přehledy zápasů a online přenosy komentované glosami kresleného detektiva Artura, maskota banky.
Od 16. do 21. dubna postaví Raiffeisenbank před pražským obchodním centrem Arkády na Pankráci maketu hokejové šatny. Tam bude možné vyhrát další vstupenky. Banka tam zve známe sportovce, mezi nimiž je historicky první český mistr světa v judu Lukáš Krpálek či hokejová legenda Pavel Richter.
Od 15. dubna do 30. června pak bude banka inzerovat speciální produktovou novinku spuštěnou právě v souvislosti s mistrovstvím světa. Jedná se o Rychlou půjčku, která při splacení do tří měsíců má být pro klienty zdarma. Raiffeisenbank v kampani použije venkovní nosiče nosiče a televizní i rozhlasové spoty. Sloganem akce bude znít Dali jsme úroky k ledu.
Komentáře